भविष्यति साधु

bhaviSyati saadhu
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Už mě nebaví pořád někde něco hledat, tak všechno co se mi líbí a vše co potřebuju mít pokupě si dám sem. A basta fidli!!!

 

Hry na rozvoj zrakového vnímání

1. NA CO TEĎ MYSLÍM?
Učitelka uvede určitý popis a děti mají za úkol jej podla popisu poznat.

2. TŘÍDĚNÍ PODLE RŮZNÝCH KRITERIÍ
Učitelka zvolí z prvu jedno postupem času více kriérií, podle kterého se budou předměty třídit. Např. kostky - podle barvy, tvaru, velikosti.

3. MALÍŘ BEZ PLÁTNA
Učitelka kreslí prstem do vzduchu jednoduché tvary a dítě poznává co je to.

4. NA DETEKTIVA
Hledání rozdílů na obrázcích - porovnávání, v čem se liší.

5. NA OPRAVÁŘE
Učitelka s dítětem postaví nějako stavbu, nebo poskládá obrázek. Potom se dítě otočí a učitelka jednu část odstraní. Dítě má za úkol chybu najít a opravit. Dobré ja například Lego + nákres stavby.

6. PEXESO
Mohu hrát trochu jinak i s nejmenšími dětmi. Zvolím několk párů obrázků (podle věku dítěte) a dvojice obrázků rozdělím. Potom jeden obrázek vezmu, ukážu dítěti a schovám. Dítě má za úkol najít druhý stejný obrázek.
Další varianta: Učitelka poskládá řadu obrázků a dítě skládá z druhých obrázků stejnou řadu, jako vidí.

7. KOUZELNÍK
Učitelka má několik různých předmětů 3 - 6. Ukáže je dětem, potom si děti zakryjí oči, nebo učitelka předměty zakryje a jeden z nich přiklopí pod misku.
Po odkrytí mají děti za úkol poznat, který předmět se schovává pod miskou.

8. ZRCADLO
Učitelka cvičí a děti zrcadlově napodobují, co vidí.

9. CO SE ZMĚNILO?
Učitelka vybere jedno dítě, které jde za dveře. Mezi tím učitelka něco změní. Např. : Schová jedno dítě pod deku, děti si přesednou, děti si vymění bačkůrky, atd. Pak zavolá dítě za dveřmi a to má za úkol poznat, co se změnilo. Dítě ovšem musí předem vědět na jakou změnu se má zaměřit.
 
Prohlášení o Cookies |
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one